Strippenkaart

Het leerlingenvervoer is een dynamisch werkveld. U kunt daarom soms tegen vragen oplopen waar u niet direct een antwoord op heeft. Om u toch snel te kunnen helpen, hebben wij de 12-21 strippenkaart gemaakt. Met deze strippenkaart kunt u snel een beroep doen op onze hulp. Of het nu gaat om het oplossen van een vraag over de verordening, hulp bij het verhelpen van fouten in de factuur of advies bij een discussie die u heeft met een vervoerder. Met de strippenkaart van 12-21 verzekert u zich van een snelle oplossing.

U kunt een strippenkaart kopen met 10 strippen of een veelvoud van deze 10 strippen. Elke strip staat voor één uur ondersteuning.

De onderstaande diensten kunt u afnemen met de strippenkaart van 12-21:

  • Helpdesk voor allerhande vragen over het leerlingenvervoer;
  • Hulp bij het werken met het Dashboard Leerlingenvervoer. Zoals bijvoorbeeld met het duiden en verhelpen van foutmeldingen die uit de factuurcontrole komen, invoeren van nieuwe leerlingen en bestemmingen, invoeren van vakanties en studiedagen, etc;
  • Geven van plaatsingsadviezen voor nieuwe leerlingen;
  • Hulp bij het beoordelen van aanvragen voor leerlingenvervoer;
  • Controleren van vervoersplannen van vervoerders;
  • Controleren van de facturen van vervoerders;
  • Kort advies bij aanbestedingen.

U kunt extra strippen verdienen door het aanbrengen van een nieuwe strippenkaarthouder (2 strippen) of  gebruiker van het Dashboard Leerlingenvervoer (3 strippen).

U krijgt na gebruik van de strippenkaart altijd een overzicht van de gebruikte strippen en de strippen die nog over zijn op uw strippenkaart. Uiteraard kunt u ook op ad-hoc basis gebruik maken van onze dienstverlening. Hiervoor geldt het reguliere tarief van € 78,- per uur (ex. BTW).

Met de strippenkaart verzekert u zich van snelle en professionele bijstand bij vragen over het leerlingenvervoer en het gebruik van het Dashboard Leerlingenvervoer. Interesse in de strippenkaart van 12-21? Neem dan contact met ons op via info@12-21.nl.